Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

Σην Δημοκρατική Ηλεία περι αλλων τυρβάζουμε



ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΑΙ ΣΩΝΑΤΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ»               ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ, 19/3/2017


Αποτέλεσμα εικόνας για εμφυλεσ ταυτοτητεσ

ΨΗΦΙΣΜΑ 

            Η Θεματική Εβδομάδα, η οποία εφαρμόζεται στα Γυμνάσια της χώρας με Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (υπ. αρ. Πρωτ.: Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016), διακόπτει το Αναλυτικό Πρόγραμμα των παιδιών μας και τα εισάγει υποχρεωτικά σε διδακτικά αντικείμενα για τα οποία δεν ενημερωθήκαμε από κανέναν επίσημο φορέα μέχρι σήμερα και δεν ερωτηθήκαμε αν είναι σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες (άρθρο 9 της ΕΣΔΑ καιάρθρο 2 του Α΄Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ. Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́), με τις οποίες έχουμε διαπαιδαγωγήσει  τα παιδιά μας. Ως γονείς θέλουμε να έχουμε λόγο στο τι διδάσκονται τα παιδιά μας,  ποιος θα τους το διδάξει και με τι επιστημονικά προσόντα. Εφαρμόστηκε πιλοτικά κατ΄αρχάς περιορισμένα και ελεγχόμενα τέτοιο πρόγραμμα  ώστε να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα και να διορθωθουν τυχόν λάθη ή πειραματιζόμαστε μαζικά στη βιολογική και ψυχική ισσοροπία  των παιδιών μας  και ότι προκύψει;

            Η παράλειψη αυτή του Υπουργείου να μας ενημερώσει υπεύθυνα αλλά και να μας ρωτήσει αν συναινούμε στη νέα αυτή άποψη αγωγής των παιδιών μας, μας δημιουργεί την εντύπωση ότι αμφισβητούνται τα γονικά μας δικαιώματα, τα οποία έχουμε από τους νόμους, το Ελληνικό Σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο. Σε μια Δημοκρατία οι πολίτες-γονείς έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις απέναντι στα παιδιά τους, τα οποία δεν είναι δυνατόν να αφαιρούνται με μια Εγκύκλιο του Υπουργείου. Παράλληλα, ο «εξαιρετικά επείγον» χαρακτήρας της Εγκυκλίου, δημιουργεί ερωτηματικά για τους λόγους που επιβάλλεται μια τέτοια θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια, και ποιά   αντίληψη  σεξουαλικής χειραγώγησης υποκρύπτει για το εγγύς μέλλον.
       Ποιος θα διδάξει στα παιδιά μας;  Με τι είδους προσόντα ένας εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης θα τους μιλήσει για θέματα διατροφής-εξαρτήσεων και έμφυλων ταυτοτήτων; Ποιος είναι ο τελικός σκοπός αυτής της δράσης; Γιατί η Εγκύκλιος αναφέρει ότι σκοπός δεν είναι μόνο να πάρουν γνώσεις τα παιδιά αλλά και να αλλάξουν στάσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο μιας ολιστικής αντιμετώπισης των ενοτήτων. Δεν είμαστε ενήμεροι για τις συμπεριφορές αυτές που πρέπει να αλλάξουν τα παιδιά και ούτε μας ζητήθηκε η άδεια. Ιδιαίτερα μάλιστα, ο τρίτος άξονας των έμφυλων ταυτοτήτων καλεί τα παιδιά να αποδομήσουν τα έμφυλα στερεότυπα και παράλληλα διαχωρίζει το Βιολογικό από το Κοινωνικό φύλο. Ως βιολογικοί τους  γονείς έχουμε δομήσει στα παιδιά μας την έμφυλη ταυτότητά τους (αγόρι ή κορίτσι) και τα έχουμε διαπαιδαγωγήσει σε σχέση με το βιολογικό τους φύλο. Δεν έχουμε δώσει ακόμα (ως γονείς) σε κανέναν την άδεια και το δικαίωμα να αποδομήσει κάτι που εμείς τους έχουμε δομήσει. Κάθε περίπτωση απόκλισης αφορά προσωπικά το κάθε παιδί και την οικογένειά του, και όχι όλη τη σχολική κοινότητα. Είμαστε ενάντια στο ρατσισμό και τις διακρίσεις. Όλα τα παιδιά είναι άξια σεβασμού. Αυτό είναι αυτονόητη αρχή και θα την υπερασπιζόμαστε πάση θυσία.
       Όπως όμως πληροφορηθήκαμε από τους έγκριτους ομιλητές μας  μια τέτοια έκθεση ενός ηλικιακά  ανώριμου παιδιού, σε αμφισβητούμενες (τουλάχιστον) επιστημονικές θεωρίες  σχετικά  με το ευαίσθητο θέμα του φύλου σ’αυτή την ηλικία,  αντί να το βοηθήσει πραγματικά σε προσωπικό επίπεδο,  ενδέχεται να το στοχοποιήσει τελικά σε όλο το σχολείο. Μετά το πέρας της  θεματικής εβδομάδας ποιος θα αντιμετωπίσει τυχόν αστοχίες και παρενέργειες που θα έχουν προκληθεί εξαιτίας της; Ποιος μπορεί να διαχειριστεί  τα αποτελέσματα στις ψυχές των παιδιών μας  και ποιος θα είναι εκεί να τα λύσει, αφού  μετά το πέρας της Θεματικής Εβδομάδας, σύμφωνα με την Εγκύκλιο,  δεν προβλέπεται καμία ψυχολογική υποστήριξη και βοήθεια στα παιδιά; Οι γονείς και η οικογένεια θα «τραβιέται» πάλι. Τότε γιατί δεν τους ρωτάτε τους γονείς αν μπορούν να διαχειριστούν τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν, ψυχολογικά, οικονομικά, ηθικά κ.λ.π. Τελικά μήπως αντί να λύνουμε προβλήματα μεμονωμένα  δημιουργούμε προβλήματα γενικευμένα; ....
        Για όλους αυτούς τους λόγους:
Ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας,
εμείς οι πολίτες της Κορινθίας που μαζευτήκαμε σήμερα 19/3/2017   εδώ  στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου, μαζί με τον Δήμαρχο Κορινθίων και πολλά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου (όλων των πολιτικών χώρων πλήν ενός), λαμβάνοντας υπ’ όψιν και το από 7/3/2017  σχεδόν ομόφωνο Ψηφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων την «κατάργηση , ανάκληση ή απόσυρση της εγκυκλίου» ή τουλάχιστον την άρση της υποχρεωτικότητας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και την αναγνώριση του δικαιώματος (από τον νόμο και το διεθνές δίκαιο) της απαλλαγής των παιδιών  μας χωρίς συνέπειες, κατόπιν αιτήσεως των γονιών εκείνων που δεν συμφωνούν.                                                           
                                                       Οι φορείς:
1.    Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων του 1ου, 2ου και 4ου Γυμνασίων Κορίνθου
2.    Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Χιλιομοδίου
3.    Παράρτημα της Παννελήνιας Ένωσης Θεολόγων Ν. Κορινθίας
4.    Αλληλοβοηθητικός Σύλλογος Πολυτέκνων Κορινθίας
5.    Σύλλογος Γονέων με τρία παιδιά Ν. Κορινθίας
6.    Kορινθιακή Εστία Ιστορικών και Λαογραφικών Ερευνών
7.    Εμπορικός Σύλλογος Κορίνθου
8.    Αγροτικός Σύλλογος Σικυωνίων Κορινθίας
9.    Ο Πρόεδρος Δ.Δ. Άσσου Κορίνθου, Ναπολέων Γιαννακουλόπουλος
10.  Χριστιανικοί Συλλογοι : «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» και «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΘΩΜΑΣ»